کد ابزار لودینگ

ایران دانلود
فرهنگسرای اطلاعات


Loading


توسط glassy



کد حدیث جاوا اسکریپت مخصوص زیباتر کردن قالب وبلاگ. با استفاده از این کد میتوانید هر بار که صفحه را بارگزاری میکنید یک حدیث تصادفی مشاهده کنید. این کد دارای 50 حدیث است که هر هفته بروزرسانی شده و تعدادی حدیث دیگر جایگزین میشود.


توسط glassy



تا به حال برای خیلی از شما پیش آمده است كه به موزیكی علاقه داشته باشید و كد موزیك آنرا در سایتها پیدا نكرده باشید و یا لینک موزیك مورد نظرتان را دارید اما قادر به ساخت كد موزیک نیستید و یا در سایتها درخواست سفارش كد موزیك مورد علاقه تان را داده باشید ولی به شما جوابی نداده باشند. در این قسمت كدی را آماده کرده ام که به وسیله آن می توانید موزیك مورد نظر خود را در مدت چند ثانیه بسازید و در وبسایت یا وبلاگ خود قرار دهید.


توسط glassy



همیشه حرف، کلمه و جمله است که گفتار و نوشتار را می سازند، اما نوشتار در هر رسانه ای که ارائه شود (اعم از روزنامه، کتاب، وبلاگ و …) بدون همراهی مدیا ناقص و خسته‌کننده است. گاهی اوقات حتی می‌توان پیام نوشتار را بدون حضور مدیا، گنگ و ناقص دانست. در وبلاگ به راحتی امکان استفاده از عکس، فیلم و حتی صدا را دارید. اثر گذاری مدیا در این رسانه به اندازه‌ای است که حتی خود مدیا تبدیل به رسانه شده و باعث خلق فتوبلاگ، پادکست و ویدیوکست شده است.



توسط glassy



جدیدترین مجموعه کدهای جاوا برای زیبا کردن وبلاگ ها و وبسایت ها. این مجموعه شامل جدیدترین کدهای افکت گذاری، جلوه های ویژه به عکس ها، زیباسازی لینک ها و... برای استفاده از این کدهای کافیست کدهایی را که در قسمت <Head> قرار دارد به قسمت <Head> قالب خود منتقل کنید و کدهایی که در بخش <Body> قرار دارند رو به بخش <Body> ویرایش قالب خود اضافه کنید.


توسط glassy



سورس این بازی جالب را در قالب Html نوشته شده که بازی کردن با اون خیلی جالب هست. حتما امتحان کنید!
فقط توجه داشته باشید که اگر از این بازی در سایت خود استفاده میکنید یک لینک به این آدرس در سایت خود یا در خود بازی قرار دهید. با این کار من اجازه استفاده از این بازی را به طور رایگان برای شما میدهم.

با تشکر

لینک بازی: http://future.loxblog.com/document/JavaScript%20Snake.htm


توسط glassy



 راهنمای کامل جهت ایجاد وبلاگ خوب در لوکس بلاگ...

اگر عکس مورد نظر شما در وبلاگ دیگری یا در سایت دیگری وجود دارد به راحتی میتوانید روی عکس راست کلیک کرده گزینه Copy را زده و سپس در اینجا (ویرایشگر متن)  راست کلیک کرده و Paste را زده عکس به اینجا در ویرایشگر متن ظاهر میشود

اگر عکس مورد نظر شما در کامپیوترتان است و میخواهید از کامپیوتر عکس داخل وبلاگ خود قرار دهید مرحل زیر را انجام دهید...


توسط glassy



 حتمالا تا به حال کلمه Google doodle را بسیار شنیده اید ، لوگوهای گوگل به مناسبت های مختلف . این رسمی است که گوگل پایه ریزی کرده ...


توسط glassy



 فرض کنید در محیط ویندوز قصد دارید چند فایل یا چند فولدر را به طور همزمان انتخاب کنید. در این زمان ناچار خواهید بود با استفاده از ماوس، آیتم‏های مورد نظر را با ایجاد یک مستطیل نقطه‏چینی انتخاب کنید و یا به کمک کلیدهای Shift و Ctrl و ترکیب آنها را به حالت انتخاب دربیاورید. اما در ویندوز ویستا و 7 قابلیت جدیدی اضافه شده است که انتخاب همزمان چندین آیتم را بسیار ساده می‏کند. این امکان با اضافه شدن چک باکس در کنار هر فایل و فولدر مهیا شده است. با چک باکس‏ها (Check Box) یا جعبه‏های تیک‏دار پیش از این در فرم های انتخابی موجود در ویندوز و صفحات اینترنتی آشنایی داشتید. در این ترفند نحوه فعال سازی چک باکس‏ها جهت انتخاب آیتم‏های مختلف را در ویندوز ویستا و 7 برای شما بازگو می‏نماییم.

به ادامه مطلب بروید...


توسط glassy



صفحات سایت
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : ایران دانلود